Wednesday 27 July 2011

ခ်စ္သူေျပာတဲ႔ပံုျပင္မ်ား(၂)

ကၽြန္ေတာ္ ပန္းစည္း၊ သစ္သီးေတြ နဲ႔ စာအုပ္ေတြကို ယူၿပီး ေဆး႐ံုကိုသြားခဲ့တယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ ဒီေဆး႐ံုကို လာေနတာေတာ္ေတာ္ၾကာေနပါၿပီ။ေခါင္းငံု႔ၿပီးလမ္းေလွ်ာက္သြားရင္ေတာင္လူနာခန္းကိုေရာက္
ေအာင္သြား ႏိုင္ေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ အၿမဲလာေနတာပါ။ကၽြန္ေတာ္အၿမဲလာေနတဲ့အတြက္ လူနာကုတင္ေပၚမွာ လဲေနတဲ့လူနာက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္အရမ္းအေရးႀကီးလို႕ပါ။
တံခါးကို တေျဖးေျဖးဖြင့္လိုက္ေတာ့ သူမ အိပ္ေနတယ္။ စာအုပ္ေတြ
ပန္းစည္းေတြကို ထားလိုက္ၿပီးတယ္။ စာအုပ္က သူမအတြက္ အပ်င္းေျပေအာင္လို႔ပါ။
ဧည့္သည္နားေနတဲ့ေနရာမွာ
ကၽြန္ေတာ္ သူမႏိုးလာတာကို ေစာင့္ေနခဲ့တယ္။
ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ေကာင္မေလးတေယာက္ကၽြန္ေတာ္ေဘးမွာလာထိုင္တယ္…. ကၽြန္ေတာ္
သတိမထားမိဘူး… ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္စိထဲမွာ
သူမေျခေထာက္က ဒဏ္ရာကို ျမင္သြားတယ္။ အလြန္ၾကည့္ရဆိုးတဲ့
ေရေႏြးပူေလာင္ထားတဲ့ဒဏ္ရာပါပဲ…..
သူမ ဒဏ္ရာကို မဖုံးမကြယ္ပဲ လူျမင္သာေအာင္ ေဘာင္းဘီ ဒူးေလာက္နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ သူမေျခေထာက္ကိုၾကည့္ေနတာကို သူမ သိေတာ့ `အရမ္းအံ့ၾသေနတာလား´ လို႔ေမးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ အံ့ၾသတာဒီဒဏ္ရာမဟုတ္ပါဘူး၊ သတၱိကိုအံ့ၾသတာ၊
သာမာန္မိန္းကေလးတေယာက္ဆိုရင္ ဒီလိုဒဏ္ရာနဲ႔ဆို ဖုံးကြယ္ထားမွာေသခ်ာတယ္
ကၽြန္မအရင္က ဖုံးထားတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခုမဖုံးေတာ့ဘူး။
``ဘာလို႔လဲ´´
`ကၽြန္မခ်စ္သူကဒီဒဏ္ရာကို လက္ခံတယ္။ သူေတာင္လက္ခံတယ္ ကၽြန္မဘာလို႔မလက္ခံရမွာလဲ´
ဒဏ္ရာေလးက ၾကည့္ရတာေတာ္ေတာ္႐ုပ္ဆိုးပါတယ္ ….
သူမရဲ့စကားကို ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားေနမိတယ္…
မိန္းကေလးရဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ယံုၾကည္မႈနဲ႔ ဘာမ်ားပတ္သက္ေနလဲ… အထူးသျဖင့္
ခ်စ္သူေကာင္ေလးေျပာလိုက္တဲ့ ေ၀ဖန္စကားတစ္ခြန္းေၾကာင့္လား…..
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူေဆး႐ံုတက္တာ အစားမစားတဲ့ေရာဂါျဖစ္ေနတယ္။
အစားေတြမစားေတာ့ pressure ေတြက်တယ္၊ ႏွလံုးခုန္တာေတြ မမွန္ေတာ့ဘူး။
ဒီလိုနဲ႔ အခ်ိန္မေ႐ြးအသက္အႏ ၱရာယ္႐ွိႏိုင္လို႔ေဆး႐ံုတင္လိုက္ရတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ေရေႏြးေလာင္ဒဏ္ရာ႐ွိတဲ့ေကာင္မေလးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ရၿပီ။
ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူေဆး႐ံုတက္ရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ခဲ့မိတယ္။
ကၽြန္ေတာ္က `ဒီ့ထက္နည္းနည္းပိန္ရင္ေကာင္းမွာပဲ´ လို႔ေျပာခဲ့မိတယ္။
လူဆိုတဲ့ သဘာ၀အေလ်ာက္ကၽြန္ေတာ္ ေလာဘႀကီးမိတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ အၿမဲ model girl ေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ၿပီးေျပာေလ့႐ွိတယ္။
ကိုယ္အေလးခ်ိန္နဲ႔ အရိပ္နဲ႔ ဆိုရင္ ႐ွိသင့္တဲ့ အေလးခ်ိန္မွာ႐ွိေနတယ္။
၀တယ္ေတာ့မဟုတ္ေပမဲ့ ျပည့္ျပည့္ေလးေပါ့။
ဒါလဲကၽြန္ေတာ္ မေက်နပ္ပါဘူး သူမ အားကစားမလုပ္ဘူးဆိုၿပီး
ႀကိဳးခုန္ဖို႔ႀကိဳး၀ယ္ေပးခဲ့တယ္သူမ မခုန္ခ်င္ခဲ့ဘူး ကၽြန္ေတာ္က `
ဒီကမာၻမွာ ဆင္ပဲ ႀကိဳးမခုန္တတ္တာ´ ဆိုၿပီး သူမကို ေလာင္ရယ္ခဲ့တယ္။
ရက္အနည္းငယ္ၾကာေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္ကမွန္းမသိ သူမ ပိန္ပိန္လာတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ၿပီး ၀မ္းသာလာတယ္လုပ္မယ္ဆိုရင္ မျဖစ္ႏိုင္တာမ႐ွိပါဘူး
လို႔ေျပာခဲ့ေသးတယ္……
ဒီလိုနဲ႔ ဒီကိစၥက ျဖစ္ပ်က္သြားတာက ခုထိမၿပီးေသးပါဘူး။ သူမ
ခဏခဏမူးလဲခဲ့တယ္…စားၿပီးရင္ ျပန္အန္ေစခဲ့တယ္။ အန္ရင္းကေန
လူပံုလဲမေပါက္ေတာ့ဘူး….
အခု သူမအစာအိမ္ေတြေယာင္ေနတယ္။
အစာလမ္းေၾကာင္းလဲ ေသြးေတြထြက္ေနတယ္..အန္တာက အေလ့အထလိုျဖစ္ၿပီး
အစားမစားလဲ အန္ေနတယ္
သူမကေတာ့ သူပိန္သြားၿပီ ဆိုတာကို ပဲ ၀မ္းသာအားရေျပာေနတယ္
ကၽြန္ေတာ္အေတြးေတြကို ရပ္လိုက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္လူနာခန္းထဲကို
ျပန္၀င္လာခဲ့တယ္သူမႏိုးေနၿပီ ေပ်ာ့ဖတ္ေနတဲ့ လက္ကေလးကို ကိုင္ၿပီး
`ျမန္ျမန္က်န္းမာေအာင္လုပ္ အိမ္ျပန္မယ္ ပိန္ဖို႔မလိုေတာ့ဘူး´´
`ဘယ္ရမလဲ ဒီမွာၾကည့္ အသားေတြပဲ ၀လြန္းတယ္´
ဆိုၿပီးေျပာေနတဲ့သူမကိုၾကည့္လိုက္တာ သြားေတြလဲ သြားပိုးေတြစားကုန္ၿပီ။
အၿမဲအန္ေတာ့ အစာအိမ္က အခ်ဥ္ရည္ေတြေၾကာင့္ သူမသြားေတြကို ပိုးစားေစခဲ့တယ္။
ဆရာ၀န္က သူမကို စိတ္ေရာဂါပါ ကုေပးရမယ္လို႔ေျပာတယ္… ဒီလို
အစားမစားတဲ့လူနာေတြဟာ အ႐ိုးေပၚအရည္တင္ေနတာေတာင္ ၀လြန္းတယ္ပဲထင္ေနတယ္။
ဘာလို႔ဒီလိုေတြျဖစ္ကုန္တာလဲ ကၽြန္ေတာ္ ေနာင္တရတယ္….
ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္တဲ့ သူ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္…..
သူမဒီလို ေ၀ဒနာေတြခံစားေနရတာထက္ ကၽြန္ေတာ္ သူမဒီထက္၀ေနလဲ ကၽြန္ေတာ္ လက္ခံပါတယ္…
ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ခဲ့တာ ပိန္လို႔ ၀လို႔မဟုတ္ပါဘူး
ေရေႏြးေလာင္ဒဏ္ရာနဲ႔ ေကာင္မေလးရဲ့ခ်စ္သူက ဒဏ္ရာကို လက္ခံခဲ့လို႔
ေကာင္မေလး သူ႔ကိုယ္သူ လက္ခံႏိုင္ခဲ့တယ္….
ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူကို သူ႔ကိုယ္သူ
မလက္ခံႏိုင္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တယ္…
ကိုယ္ကို confident ႐ွိတယ္ဆိုတာလဲ တျခားသူရဲ့သက္ေရာက္မႈ႐ွိပါတယ္….
စကားတစ္ခြန္းနဲ႔လဲ မထင္မွတ္တဲ့ ေျပာင္းလဲမႈႀကီးကို ျဖစ္ေစပါတယ္….
ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုနဲ႔ သူမကို စားလာေအာင္ သူမကို ေကၽြးရင္း
`အခုအရမ္းပိန္ေနၿပီ ဘာလို႔ ဆက္ပိန္ေနအုန္းမွာလဲ´´ လို႔ ေမးတယ္.
`` ဘာလို႔လဲဆို…ငါအရမ္းေၾကာက္တယ္.. ငါမပိန္ရင္ နင္ငါ့ကို မခ်စ္ေတာ့မွာကို
ေျပာရင္း မ်က္ရည္ေလးေတြ၀ဲေနတယ္
ဒီေလာက္ နက္နဲတဲ့သက္ေရာက္မႈ႐ွိသြားရတာလဲ
သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ တခုနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ မသိခဲ့ပါလားးးးးးးးးးးးးးးး......
ခ်စ္သူေလး..လိပ္ျပာကိုေျပာျပခဲ႔ဖူးတဲ႔..အိပ္ရာ၀င္ပံုျပင္တခ်ဳိ႔ပါ...
ခ်စ္သူကိုသတိရတဲ႔အမွတ္တရအေနနဲ႔...ျပန္တင္တာပါ..

No comments:

Post a Comment